Lapkričio 13-ąją Klaipėdos moksleivių saviraiškos centre tvyrojo azartas ir kūrybinė įtampa – čia vyko techninio konstravimo varžybos „Konstruoju ir startuoju“, subūrusios 2–4 klasių mokinius iš įvairių miesto ugdymo įstaigų. Renginys skirtas skatinti vaikų domėjimąsi STEAM veiklomis ir populiarinti techninį konstravimą tiek pamokose, tiek būreliuose.

Šių metų užduotį parengė laivų modeliavimo būrelio mokytojas Henrikas Mališauskas, kuris dalyviams paruošė visiškai naują, iki varžybų nematytą modelių rinkinį. Kiekvienas mokinys gavo užduotį surinkti vandens varikliu varomą katamaraną – konstrukciją, reikalaujančią kruopštumo, loginio mąstymo ir kantrybės.
Varžybos vyko dviem etapais:
I dalyje jaunieji konstruktoriai turėjo sumaniai ir tiksliai surinkti laivo modelį,
II dalyje – išbandyti jį tikroje akvatrasoje: Klaipėdos moksleivių saviraiškos centro 11 metrų ilgio baseine.
27 dalyviai burtų keliu buvo suskirstyti į du pogrupius. Kol vieni rungėsi vandenyje, kiti dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Antanas nori būti ore“, kurio metu susipažino su Lietuvos aviacijos inovatoriumi Antanu Gustaičiu ir jo indėliu į šalies aviacijos istoriją.

Pirmojo pogrupio nugalėtojai
1 vieta – Emilė Smilgevičiūtė
(mokyt. Aurelija Valentinavičienė, Dailės technologijų būrelis)
2 vieta – Jokūbas Drukteinis
(mokyt. Sandra Bradauskienė, STEAM laboratorija)
3 vieta – Mykolas Krasauskas
(mokyt. Aleksandra Ronkus, Klaipėdos „Versmės“ progimnazija)
Antrojo pogrupio nugalėtojai
1 vieta – Jonas Kleštornojus
(mokyt. Aleksandra Ronkus, Kūrybinės dirbtuvėlės)
2 vieta – Jokūbas Kazlauskas
(mokyt. Aleksandra Ronkus, Kūrybinės dirbtuvėlės)
3 vieta – Jokūbas Kupšys
(mokyt. Sandra Bradauskienė, STEAM laboratorija)
Džiaugiamės visų dalyvių kūrybiškumu, įsitraukimu ir puikiais rezultatais! Tegu techninis konstravimas ir toliau įkvepia vaikus kurti, atrasti ir drąsiai žengti į inžinerijos pasaulį.








